Politica de retur

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Daca va retrageti, vom rambursa suma aferenta produsului achizitionat cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Rambursarea se va efectua prin ordin de plata.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Soseaua Bucuresti-Urziceni nr. 64C fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor, in cazul in care returnati un produs din motive personale. Costul returnarii produselor este de 25 ron.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

TRIMITEREA PRODUSELOR IN GARANTIE: se va face numai dupa indrumarea unui coleg de la departamentul de garantii.

Si in acest caz, important este ca prima data sa ne informati despre problema constatata pentru a stabili impreuna modalitatea cea mai avantajoasa de rezolvare.

Produsele care nu satisfac cerintele dumneavoastra vor fi expediate in starea in care au fost primite, fara a fi deteriorate sau uzate. In cazul in care produsele care ajung la noi prezinta zgarieturi, folii de protectie lipsa, cutie deteriorata sau rupta, ne rezervam dreptul de a refuza restituirea sumelor.

Clientul se angajeaza sa verifice starea estetica a produsului inainte de utilizare. Nu sunt acceptate sesizari de ordin estetic dupa ce produsul a fost folosit. Daca sunt constatate defecte de functionare imediat dupa prima utilizare, acestea sunt acceptate doar impreuna cu o dovada (foto si video). Vom fi nevoiti sa refuzam returul dvs. in urmatoarele situatii:

  • cutia rupta
  • piese incomplete sau avariate
  • daca piesele din interiorul cutiei nu sunt ambalate corespunzator
  • daca cutia nu este protejata sau invelita cu folie de protectie
  • produsul a fost utilizat
  • are urme de uzura

Coletele cu marfa returnata, care din cauza ambalarii necorespunzatoare au suferit deteriorari in timpul transportului, vor fi inapoiate clientului.